DET SIGER VORES KUNDER
Tilbagemeldinger fra medarbejdere efter KIA-forløb (gennemsnit af alle besvarelser)
ANDEL i % DEr Svarer "Meget ENIG eller enig" til følgende spørgsmål
91%
Det var nemt at komme i kontakt med rådgivnings linjen via App eller telefon.
93%
De fagpersonen,
jeg blev mødt af, havde sat sig ind i mit problem.
98%
Jeg følte mig tryg og velinformeret under hele forløbet.
91%
Jeg fik gode råd
og redskaber til at håndtere min situation fremadrettet.
94%
Jeg vil helt sikkert anbefale dette tilbud til andre kolleger der står i en lignende
situation.
Tilbagemeldinger fra ledere efter KIA-forløb for en af deres medarbejdere (gennemsnit af alle besvarelser)
ANDEL i % DEr Svarer "Meget ENIG eller enig" til følgende spørgsmål
90%
Det var nemt at komme i kontakt med rådgivnings-
linjen via App eller telefon.
89%
Jeg følte mig inddraget
og velinformeret igennem forløbet om det, der var relevant for mig som leder.
92%
Jeg oplevede, at den indsats, der blev givet til min medarbejder, gav afsæt for at komme videre med de arbejdsrelaterede udfordringer, som vedkommende havde eller måske fortsat har.
83%
Jeg oplevede, at den indsats der blev givet,
var værdi-skabende* for forløbet.
78%
Uden indsats havde medarbej-deren formentlig haft mere
sygefravær.
Kommuner

















VIRKSOMHEDER









FORSIKRING OG PENSION